Avui havíem de celebrar els seus aniversaris!
I triau que voleu ser, com ho feim a psico: "Imaginació al poder!".
Exemple de les disfresses que vos feis a psico. Foto treta del blog del curs passat |
També podeu utlitzar les teles per crear casetes, cabanes, jugar a conillet amagat (escondite). Famílies deixau que pensin i que utilitzin les seves capacitats. Sé que alguns tendran moltes ganes de fer d'arquitectes però és el torn dels petits ;P (podeu donar un cop de mà si la necessiten i, sobretot, supervisar!)
Podeu utilitzar les cadires o butaques per fer l'estructura |
Un altre exemple |
També podeu utilizar els coixins |
Jugar a amagar-se |
Activitat complementària:
- Explicar a què ha jugat i cóm a construit el seu "escenari de joc".
- Dibuixar la disfressa o la construcció que s'han fet.
- Intentar escriure* (no copiar) el nom de la disfressa o del joc. Recordau que cada infant té el seu ritme.
*Els infats a l'hora d'aprendre a escriure passen per una sèrie de fases. Per exemple, per escriure PIRATA :
- Diferenciada: AAAAA, EAIEOP, NAMME (escriuen lletres, diferencien lletres d'altres grafies)
- Sil·làbica: PRT IAA PAT (escriuen una lletra per síl·laba)
- Sil·làbica-alfabètica: comencen a escriure més d'una lletra per síl·laba.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada